Re: 0x0000009C: MACHINE_CHECK_EXCEPTION error - nie czyta karty ac97

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 09:24:41 MET

Użytkownik "Przemyslaw Chwiszczuk" napisał w wiadomości...

> ale zanim nie zainstalowałem service packa 1 nie było problemu ;/
> odinstalowałbym go, ale już nie mogę ... cóż chyba pozostaje format c; i
> reinstalacja systemu

Aktualnie najnowszy service pack to sp2, to po pierwsze, a po drugie
to fakt, ze po zainstalowaniu sp2 moj komp juz nie wstawal
mimo ze wykazywal, ze instalacja przebiegla pomyslnie.
Po kilku probach zrezygnowalem i zintegrowalem go z plyta instalacyjna.
Jak to zrobic?
http://www.funboard.pl/darczuk/index.php?go=win
lub
http://www.cdrinfo.pl/software/artykuly/artykul_w.php?ID=20021018181447
sp2 zawiera sp1, wiec nie musisz paczowac sp1 zeby nalozyc sp2.

--
Pozdrawiam
Lopez