problem z drukarką na USB win98

Autor: Przemek <przekor1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 08:07:05 MET

Po postawieniu świeżego systemu nie mogę zainstalować drukarki na USB HP
DeskJet 3420 na Windowskie 98 SE. Płyta głóna komputera to MSI KT3 Ultra na
KT333. Zainstalowałem już patacha na USB 2.0 ale nie pomogło. Objawy to przy
instalacji w momencie gdy program chce zlokalizować drukarkę to nie widać
portu USB tylko LPT, COM1, COM2 i File. Dodam, że w menadżerze urządzeń jak
się podłączy drukarkę to wyskakuje Urządzenie USB ale zainstalować się nie da.
pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Neostrada i skaner na USB działają bez
problemów.