drukarka atramentowa oraz skaner - co wybrac?

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 02:09:46 MET

Witam.
Temat pewno sie powtarza.
Myslalem o Canon PIXMA IP4200. Co o niej sadzicie? Podoba mi sie
mozliwosc drukowania na plytach CD, jakosc drukowania zdjec slyszalem ze
niezla. A jak wyglada sprawa z drukowaniem zdjec cz-b?
I czy moze ktos sie orientuje - bo drukarka zdaje sie potrafi drukowac
bezposrednio z aparatu. A jak podlacze czytnik kart, to tez wydrukuje?
Czy ewentualnie cos innego sobie wybrac o podobnych parametrach?
Myslalem tez o jakims kombajnie ze skanerem, ale to chyba nie ma sensu,
bo bedzie to wielka krowa, cenowo wyjdzie tyle co drukarka i skaner
osobno, a negatywow juz sobie nie poskanuje.
Odnosnie skanera jestem dosc zielony - czy mozecie mi polecic cos
niedrogiego (powiedzmy do 500 zl) co by ladnie skanowalo - dotyczy to
rowniez negatywow.

--
Pozdrawienia, Karol 'Carlos' Cieśla
"Tak, przyjade i nasram wam do tego tramwaju i pozniej na wskocze na to