Re: plyta czy procesor?

Autor: Krzysiek <frirajder_at_gmail.com>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 23:23:00 MET

Virus_7 napisał(a):

> Poszukaj w Googlach specyfikacji ATX, tam powinnien być spis napięć i
> dozwolone wartości.

ATX specyfikuje tylko +-12V; +-5V i +3,3V, ktore sa dostarczane przez
zasilacz. AFAIK te 2,5V jest robione na plycie, tylko nigdzie nie moge
znalzec do czego jest ono potrzebne. Sprawdzilem jeszcze kilka
programow monitorujacych i one nie pokazuja wcale tego napiecia (tak
jak bios i linux) wiec mozliwe ze to everest sobie cos ubzdural.

--
pozdrawiam
Krzysiek