Re: 5,6 Ghz,,,,

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 22:24:45 MET

Tomek <tomzaw1@wp.pl> wrote:

> no i tu wlasnie nie masz racji.procesor pracujacy na 2ch rdzeniach
> zeczywiscie jest 2 razy wydajniejszy.

            Naprawde? Ja na Twoim miejscu bym o tym tak jawnie nie pisal
[jeszcze Cie ruska mafia porwie i wyciagnie know-how chocbys mial
tego nie przezyc] tylko opatentowal rozwiaznie SMP zwiekszajace
wydajnosc o 100% przy kazdym kolejnym rdzeniu niezaleznie od
zastosowan. Bo jesli mowisz rozwiazaniach specyficznych to da sie
udowodnic, ze i8088 4,77 MHz jest _NIESKONCZENIE_ wydajniejszy od
tego PentiumD 920 - da sie napisac kawalek kodu na ktorym ta nowa
zabawka sie po prostu zawiesi [chocby cos ze skokami i jednostka
predykcji pisana pod konkretne jadro/mikrokod], a struszek i8088
bedzie sobie powolutku dzialal.

> a te 5,6 wychodzi z najprostszej z matematyki :)

            A ten dwurdzeniowiec nie ma czasami HT w kazdym jadrze? Jesli
tak to pala z rachunkow, bo Vobis "sprzedaje" komputery 11,2 GHz :>

PS:
Nie maj czasami w Vobisie takich dwurdzeniowych AMD X2 z podobnie
liczonym zegarem? Bo jesli tak, to moze namowie dziewczyne [ja sie
nie lapie, bo rozsadnie patrzac przy znajomosci sprzetu mam na to
tylko 2 miesiace z uwagi na art.9 ust. 1 uoswsk] zeby kupila
taki komputer i po ~2 latach zazadala przywrocenia zgodnosci z umowa
[zgodnie z prawem Moora powinny wtedy juz byc dostepne - mowa byla o
18 miesiacach, choc ostatnio jakby coraz wolniej to postepuje]

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl