Re: Laptopy Starsze\Nowe kilka pytan

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 22:15:50 MET

Uzytkownik Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisal w wiadomosci
<news:dtsk66$6t1$1@news.interia.pl>
> na allegro są sprzedawane używane kilkuletne laptopy które mają
> odciśniętą klawiaturę na matrycy, jak to się stało że klawiatura się
> odcisnęła

W przypadku starych Delli - matryca po zamknieciu troche dociska do
klawiatury. Czesc modeli (w tym i moj C600) ma na wysokosci 2/3 ekranu mala
ryse odcisnieta od przyciskow nad TouchPadem i plamke od gumki TrackPointa.
Nie przeszkadza to raczej w obsludze - nie sa zbyt widoczne.

> czy można to usunąć, jeśli tak, to jak ??

Podobno to zarysowanie na warstwie antyodblaskowej... Mozna wymienic
matryce... Ja trzymam laptopa lekko otwartego, przykrytego folia, by dalej
"nie zostawiac sladow" na matrycy. Niektorzy podobno przed zamknieciem
pokrywy zaslaniaja TrackPointa i TouchPada cienka szmatka, choc sam bym sie
bal o dalsze uszkodzenia tym sposobem z powodu nieuwagi.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber