uszkodzony procesor?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 20:50:41 MET

Witam

Już raz poruszałem ten problem na grupie tzn - mam PROCESOR aTHLON 2600+ na
soc.A, sprawdzany był na różnych konfiguracjach - efekt ten sam- NIe da sie
załadowac systemu. Wykrywany jest dobrze-i działa pod dosem, ale zadnego
systemu w żadnym sprzecie nie da sie załadować

Odpaliłem pod dosem program do testu procków PRIME, oraz jeszcze jeden -
nazwy nie pamietam.

Oba były puszczne ma ok 4-5 godzin, Wszystko wskazywało ze jest ok.
 Pojawiaja sie rózne wartości tzw. "iterations " Czy moze mnie ktoś oswiecic
co jest własciwie sprawdzane w takim tescie -?
Ewentualnie jak rozwiązać ten problem skoro testy pokazują jakby był OK a
systemu sie nie załaduje...