Re: 4 kości pamięci i zasilacz

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 18:36:36 MET

> CTRL +F1 wciśnij, jeśli masz płytę Gigabyte to pokarzą się dodatkowe pola.

O dzięki!
Faktycznie, pokazało się pole 'Advanced Chipset Features' nie ma jednak w
niej 'DRAM Timing by SPD', jest tylko DDR Timing Setting By [AUTO] - ale
widzę w drugim polu, że jest objaśnienie "by SPD" :) Dzięki!!

Mam kości na których CL jest 2.5 natomiasrt w trynie "AUTO" CL ustawia mi na
3.0.
Jest też znacznie więcej parametrów poniżej w trybie manualnym, jednak czy
mają one związek z CL? Tzn. czy mogę bezkarnie zmienić tylko CL na 2.5 a
resztę zostawić bez zmian? I czy uzyskam wzrost wydajności?
M.