Re: ASROCK i DDR - prosze o poradę...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 17:57:16 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
news:dtsl4n$8fa$1@news.interia.pl...
> Elixir to jakiś odpad pewnie, a co do Corsair,a to bierz, ja mam, bierz
> ładnie chodzi :)

Wiem, że ładnie chodzi, ale nie czytałeś w pełni mojego postu...
Corsair VS nie ma zapisu w SPD tabeli dla PC2700 333Mhz, a w tej płycie nie
mam możliwości ustawienia recznie reszty timingów, więc Corsair odpada
raczej. Z drugiej strony płyta MSI też nie ustawia timingów prawidłowo by
SPD z modułu Corsair VS (może dlatego, że nie ma wpisu, a ja ją używam jako
PC2700). Co do pamięci Corsair VS, to nie narzekam - działają ładnie.