Re: konfiguracja pamieci w ms dos

Autor: Quish <quish_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 16:21:28 MET

- napisał(a):

> to znajdz mi grupe ktora sie na to nadaje ;)
Różnicy między sprzętem a softem nie widzisz??

> memmaker? to jakis zart?
Tak uważasz? w przeciwieństwie do pisanych od kopyta potrafił ułożyć
całkiem zgrabne konfigi wykorzystując przełączniki poleceń lh i
devicehigh ustalając w miarę optymalną kolejność pchania kodu do pamięci
(szczególnie HMA).Ręcznie wyznaczasz obszary ładowania?? A można
zaoszczędzić całkiem sporo-swego czasu na takim sprzęcie miałem wolne
639kb podstawowej i to przy załadowanym Nc 4.0. Zrób to ręcznie na piechotę.
Poza tym chyba ktoś chciał to zrobić jak "najlżej".
Pozdr