Re: Policja i zarekwirowane komputery

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 15:51:38 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
news:dts12h$kk3$1@news.interia.pl...

> a gdzie te licytacje się odbywają ?? bo ja jakość ogłoszeń o nich nie
> widziałem :|

Gdzie by sie nie odbywaly sprawa nie jest warta uwagi -
biorac pod uwage tempo dzialania naszego wymiaru sprawiedliwosci
(taka licytacja bedzie dopiero po prawomocnym wyroku) to zakladajac
ze policja zabezpieczyla nowe komputery (a to przeciez nie jest pewne)
sprzedawane beda sprzety 3 czy 4 letnie - a moze sie zdarzyc ze w tym czasie
kiedy bedzie ten sprzet przebywal w policyjnym depozycie co cenniejsze
podzespoly moga zniknac albo byc podmienione na uszkodzone :(

pzdr