Re: Chce złożyc komputer, jaka cena ?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 14:39:22 MET

Ewa_Kasina_Wielka, napisales:
> Z moich obserwacji wynika, że brakuje mi jeszcze obudowy, procesora,
> płyty głównej, karty graficznej, karty dzwiękowej ( w poprzednim kompie
> karte dzwiękową miałam zintegrowaną z płytą ). Czy czegoś nie pominełam
> ? Jaki będzie koszt tych brakujących składników ? ( nie muszą być extra
> bo komp służy mi tylko do internetu i do oglądania zdjęć )

Za ~200 zł kupisz jakąś płytę ze zintegrowanym dźwiękiem i grafiką. Do tego
procesor i pamięć. Możesz też od razu kupić gotowy zestaw
płyta-pamięć-procesor, jakich wiele na Allegro. Za mniej niż 300 zł masz
przyzwoity sprzęt. Do tego jakakolwiek obudowa, może być od razu z
zasilaczem - taki zestaw i tak będzie pobierał bardzo niewiele energii.

k,