Re: 4 kości pamięci i zasilacz

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 14:03:03 MET

> W BIOS'ie masz ustawione SPD ?
> Bo być może nowe moduły mają inne timingi,
> więc BIOS musi się do nich dostosować.

Tak, kingstony miały inne timingi (CL3.0) podczas gdy poprzednie twinmosy
miały 2.5... Może w tym problem.. Teraz wymieniłem i mam Kingmaxy 2*1GB z
CL2.5 ale nie uruchomiłem kompa bo po poprzednich kościach wysypała mi się
winda..
Zaraz sprawdzę te tajemnicze SPD. A przy okazji - co oznacza ten skrót?
(SPD)