test pamieci w lapie

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 13:29:29 MET

czym najlepiej wykonac - na grupie pojawia sie nazwa memtest, ale wszystko
co znalazlem to memtest 3.2 z 2004 roku, moze chodzi o jakis inny memtest?
mam problem - laptop HP pavilion zd7000 po zamianie jednej z 2 kosci 256
na kosc 1G zaczal sie czasami sam WYLACZAC, przy probie obrobki wiekszych
plikow (graf, dokumenty), w sumie wlasnie metoda usuwania komponentow
ustalilem ze to pamiec - doswiadczalny plik ktory za kazdym razem wysypywal
sie przy obu kosciach daje sie bez problemu obrabiac kiedy w lapie jest
tylko
jedna z nich - ogolnie komp dziala jednak calkiem dobrze przy obu
pamieciach
tylko te kilka nieszczesnych plikow mi go wylacza - jakies porady ??

system - XP he ang sp1, Pentium4 3.2GHz HT, kosci:

256 DDR - Samsung - PC2700 - CL.2,5

1GB DDR - Kingston - PC2700 - CL.2,5

ta pamiec Kingstona jest fizycznie zdecydowanie inna - malutkie kosteczki
bez nozek, Samsung to 8 normalnych scalakow.. Pytanie dodatkowe -
czy jak dokupie 2 takiego Kingstona mam pewnosc ze nie bedzie sie
znowu wysypywal ??

ZOMO