Re: VIA Epia Fanless - jak sie toto prezentuje wydajnosciowo?

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 10:33:01 MET

Andrzej napisa?(a):
> http://www.tomshardware.pl/motherboard/20030326/index.html
> strona z testami wydajnosci via epia - modele plyt nie sa najnowsze ale
> daje to ogolny obraz doczego moze byc stosowana via epia i czy
> najnowsze produkty via epia sa wydajne
> http://pclab.pl/art13749-1.html tutaj jest test modelu nowszej plyty
> via epia M12000
>
> moze ktos sie orientuje gdzie mozna dostac w Polsce plyte via epia
> micro-itx

Jak juz. pisa?em u mnie w mies'cie (Szczecin) jest sklep który posiada ten
sprze;t. Maja; trzy modele, jeden bez wentylatora i dwa z wentylatorami
(50mm o ile sie; nie myle;). Pierwszy wyposaz.ony w procesor 1000MHz, dwie
pozosta?e maja; zegar 1200MHz. Jez.eli jestes' zainteresowany wie;kszymi
szczegó?ami to moge; zajrzec' przy okazji ale jak juz. ludzie wspominali w
wa;tku ceny sa; niezbyt atrakcyjne bo ~800z?.

Pozdrawiam. Micha?.