Dell Optiplex GX1 a dodatkowy HD

Autor: Axim <vx6667_at_beztego.gazeta.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 09:41:25 MET

Posiadam komputer Dell OptiPlex GX1 z plyta Intela. Mam na nim zainstalowany
dusk 8,4Gb Seagate. Poniewaz jest za maly kupilem dysk IBM Deskstar
IC35L020AVER07-0
 20.5 GB 7200 RPM . Problem jest z instalacja. Dysk ktory mam zamontowany
jest podlaczony tasma, ktora ma wezsze gniazdo od tego, ktory zakupilem. Tym
samym nie moge do jedenj tasmy podlaczyc dwoch dyskow. Na plycie sa dwa
niebieskie gniazda zgodne z tym jakie ma zakupioni IBM ale po instalacji
nawet przy odlaczeniu starego dysku tego nowego nie widzi totalnie. W BIOS
ustawilem na Auto. Na dysku probowalem roznych ustawien zworkow i dalej nic.
Moze ktos moglby mi pomoc jak podlaczyc taki dysk na tym komputerze. Czy
jest mozliwosc, ze plyta glowna nie obsluguje tego typu dyskow?
A przy okazji. Jak widac jestem laikiem. Jak to jest, ze jedne dyski maja
wezsze gniazdo podlaczenia, inne szersze. Jest jakas nazwa tego typu
podlaczenia?