Gigabyte GA-K8NF-9 i dysk SATA 200GB /Samsung/

Autor: Krzysztof Matyasik <mateoos1_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 09:26:43 MET

Witam,

mam następujący problem. Otóż nie potrafię zmusić komputera opartego na
płycie Gigabyte GA-K8NF-9 do współpracy z dyskiem twardym Samsung SP
200GB - pod samym BIOSem dysk widziany jest jako 200GB, jednak podczas
instalowania WinXP mam do dyspozycji jedynie 130GB. Zaktualizowałem BIOS
  do wersji F11, nic nie pomogło. Dysk oczywiście SATA. Googlowałem,
zgłaszałem się do serwisu - wszędzie poradzono mi zaktualizować BIOS.
Czy ktoś wie, gdzie jeszcze mogę szukać?

pozdrawiam

Krzysiek