Re: Czy głośniki GŁOŚNIKI CREATIVE INSPIRE 4.1 4400 to dobry sprzęt?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 03:25:10 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dtqnfq$ac$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego gorszy? - to po pierwsze...
> Po drugie - potrzebuję głośniki 4.1 (bo mam SB Live! i nie chcę go
> zmieniać)
Ano dlatego, że inspire 4400 przy DTT2200 to zabawka.Odziwo oba są w
podobnych cenach ale, inspire w chwili wyjścia na rynek już był w najniższej
półce, za to DTT2200 wręcz przeciwnie.Mimo upływu czasu DTT2200 nadal jest
świetnym zestawikiem - sprzęt głośnikowy nie starzeje się tak szybko jak
części komputerowe.
Pozdrawiam