Re: o co tutaj chodzi ........... ??

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 02:13:52 MET

> sprawdzalem karte graficzna u kolegi - jest taka sama historia; wychodzi
> na to, ze "padla" karta graficzna, lyyyypa
>
> kupilem ta karte 13 XII 04; wie ktos moze na ile czasu dawali gwarancje
> w tamtych czasach ??
Mam jednego takiego Radeona 9700, objaw podobny. Po zainstalowaniu
sterowników ciemność, z tym że dopiero po pierwszym resecie i włączeniu
wyższych trybów graficznych. Praca w trybie VGA jest poprawna. Znam
jeszcze jedną historie z taką samą usterką, do tej pory nie znalazłem
rozwiązania. O dziwo karta w linuksie pracuje całkiem poprawnie, mozna
zmieniać rozdzielczość, odświeżanie, oglądać filmy itd.
Hmm ciekawa sprawa, widać że cierpią na to różne modele radeonów (o
geforcach nie słyszałem) może jakiś elektronik ma pomysł na usunięcie
takiej usterki. Czy to stabilizatory karty, czy może jakiś obszar
rdzenia uszkodzony, albo zasilanie pamięci lub pamięć??

--
Pozdrawiam
Simon