Re: PCI-E 1x - dlaczego brak sprzetu ?

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 01:57:17 MET

> a myslisz, ze na PCI-Ex bedziesz mial szybsze polaczenie modemowe
Gigabitowa karta karta sieciowa będzie wydajniejsza na PCIe. Na PCI
będziesz miał tylko nieco ponad 600Mbit.

> szybciej obraz sie wyswietlal z tunera ? :)
A kontroler dyskowy ?? A urządzenie przechwytujące video??

Główną zaletą szyny PCIe jest to, że pasmo nie musi być dzielone na
kilka urządzeń. Teoretyczna przepustowość to 250MB/s (x1), więc ok 2
razy więcej niż Pci. Wnioski można wysunąć samemu.

--
Pozdrawiam
Simon