Matrox TV OUT i nakładka (OVERLAY)

Autor: Poot <fexel_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 00:55:00 MET

Witam ponownie.
Męczę się z kartą Matrox Millenium G450 Dual Head,
TV OUT działą pięknie, tylko chciałbym żeby obraz na TV był primary, tak aby
nakładka (tryb OVERLAY)wyświetlała się nie tylko na pełnym ekranie, ale
rónież w oknie (tak jak na monitorze).
(Tryb klonowania - klonuje tylko pulpit, a nie nakładkę, która wyświetla się
na pełnym ekranie)
Czy da się to jakoś zrobić?
Bo np. podczas oglądania filmu nie mam kursora itp. na TV, mogę jedynie
działać "po omacku" z klawiatury.

Dodam, że obraz na monitorze nie jest mi potrzeby, wystarczy na TV.
Używam Windows 98, ale jak by to pomogło to mogę zmienić na 2000.

Najprostrzym wyjściem byłoby zaminienie miejscami wtyczek VGA, ale tak się
nie da ;-) bo TV OUT działa tylko na wyjściu nr 2.

PS. Przepraszam, że znowu zawracam gitarę...