Uziemienie komputera - pytanie ?

Autor: Simkloner <sinkloner_at_NoSpam.simemu.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 00:24:51 MET

Witam
Mam kartę Sapphire Pheatrix z kilkoma wejściami sygnału. Chciałem oglądać tv
przez wejście antenowe. Przy podłaczaniu kabla do wejścia zauważyłem jakby
przeskok isry ( iskrzenie ) w miejscu styku masy kabla antenowego i gniazda
karty.
Domyślam się, że jest to spowodowane brakiem uziemienia komputera,
rozdzielacze syganłu są podłączone do rury miedzianej C.O. robiącej za
uziemienie. Podejrzewam, że w gniazdku zasilającym komputer nie ma
prawidłowo doprowadzonego uziemienia.
Czy dobrze zrobię, jak podłączę obudowę komputera ( lub jakiś inny element )
to tej samej rurki C.O.
Czy nie zaszkodzi to komputerowi lub UPS-owi, albo innej części komputera ?

--
SimKloner
Strona o klonowaniu kart Sim www.simemu.pl