Re: intel pentium d 830 - jak obnizyc temperature?

Autor: Donbalon <donbalon_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 21:33:27 MET

hej,

kolega zapomnial napisac o pewnym dziwnym objawie...
procek w idle ma temperature 58 stopni. wystarczy jednak otworzyc w windows
dowolne okienko, poruszac nim troche na lewo i prawo, a temperatura od razu
wskakuje na ponad 70 stopni! co ciekawe - w czasie ruszania okienkiem,
obciazenie procka wskakuje ze standardowego 1% na ponad 60%. nie wiem, czy
to normalne, ze nawet taka prosta akcja zuzuwa tak duzo mocy procesora?

pozdrawiam,
zako

Uzytkownik "Pawel" <katarynka979@wp.pl> napisal w wiadomosci