Kamery CCTV+PC+Neo - sprzet i oprogramowanie

Autor: Wojtek <puchalswWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 19:08:22 MET

Witam
Duzo szukalem po sieci i googlach, ale nie znalazlem informacji na ponizszy
temat. Bede wdzieczny za pomoc:

Mam:
1. Neostrade
2. 4 sztuki kamer rozlokowanych wokol domu, i podlaczonych przez modulatory do
domowej sieci TV
3 PC, ktory ma byc serwerem video i jednoczesnie umozliwic podglad kamer przez WWW.

Problem:
1. Neostrada ma zmienne IP, jak wiec moge dobrac sie do obrazu z kamer zdalnie?
Czy jest jakies oprogramowanie, umozliwiajace utworzenie serwera WWW na
Neostradzie??

2. Jak podlaczyc kamery do PC: 4 kanalowa karte DVR (
http://www.allegro.pl/item86843668_najtaniej_karta_dvr_50_klatek_4_kamery_gwar_vat.html#photo)
 podlaczone przed wuprowadzeniem sygnalu do modulatorow i dalej instalacji TV
Czy moze 4 sztuki taniej karty TV podlaczonej do instalacji TV?
3. Czy sa moze programy umozliwiajace zbudowanie serwera www do monitoringu?
Oszczedzilo by mi to sporo pracy

Zalozenia:
1.Z kazdego kompa PDA, czy komorki z internetem mam mozliwosc podejrzenia obrazu
z kamer
2. W przyszlosci planuje podlaczenie mojego alarmu (cyfrowy oparty o PARADOXA)
do WWW - chodzi oczywiscie o sterowanie (uzbrajanie, przeglad loga)

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie i porady
Pozdrawiam
Wojtek