Re: NORTHWOOD czy PRESCOTT

Autor: index <filip_at_op.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 15:30:53 MET

> Sprzedaj płytę pod s. 478, kup płytę s. 775 i 64 bitowego prescoota pod
> nią (531 lub 630). Cenowo wyjdzie prawie tak samo, a masz dodatkowo
> kompatybilność z nowym oprogramowaniem 64 bitowym.

Ale niestety nie mogę sprzedać jak na razie tej płyty i muszę zostać na
478 - kiedyś w przyszłości to na pewno zmienię ale to jeszcze nie teraz .
A co do cen na Allegro to tak jak pisał kolega , że jest w granicy 500 zł -
ale te ceny nie są adekwatne jakie są na rynku - jeden kupi ten procesor za
300 a drugi za 600 i rozbieżności jest duża .