Re: Karta graficzna - do 300 zł

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 15:11:01 MET

Użytkownik PSYLO psylo.wytnijto@o2.pl ...

> Radeon jest dużo wydajniejszy,

nie przesadzał bym, w testach wypada podobnie

> ma lepszą jakość obrazu i dużo lepszy
> TV-Out. Same plusy.

a tu juz nie dyskutuje.
W takim razie, poniewaz te glosy sie powtarzaja - zdecyduje sie na ATI.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan