Matrox G450 Dual Head - TV brak obrazu

Autor: Poot <fexel_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 14:54:42 MET

Mam kartę Matrox Millenium G450 Dual Head.
Jak zmusić ją do wyświetlania obrazu na TV?
Zrobiłem taki kabel:
http://www.matrox.com/mga/italiano/support/faq/media/images/g450scart.gif
włączyłem Dual display (czy Multi Display, albo coś w tym stylu?)
ustawiłem, że obraz ma być w PAL i RGB, ale na obu wyjściach VGA
jest tylko sygnał o częstotliwoći dla monitora!!! jak podłączam TV to
oczywiście mam ciemność :-(

Na którym wyjściu powinien być sygnał o częstotliwości PAL?
I jak tego dokonać?
Używam najnowszego sterownika ze strony produdenta. Może jest potrzebny
jeszcze jakoś program?

Help!