Re: Karta graficzna - do 300 zł

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 14:09:55 MET

Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> czyli mam rozumiec ze bedzie to lepszy wybór niz r9600Pro? Bo jednak jak
> rozumiem r9600 jest nowszym rozwiazaniem?
> Ale w sumie pewnie 8 potoków i 256 bitowa szyna robi swoje... dzieki
> rozgladne sie...

no juz doczytałem testy i rzeczywiscie r9700 ma lepsze wyniki.
Zastanawiam sie jeszcze jak do tych radeonów ma sie GF FX 5900 XT w
kontekscie wyjscia TV? Jak z jakością?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"