serwer wydruku

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 13:31:44 MET

Czy można (mam nadzieje że tak) i jeśli można to co doradzacie i jak to
zrobić.?
Teraz szczegóły
Mamy w biurze 3 laptopy (taki prezent od firmy) :) z windowsami XP
ale za to zabrali nam stacjonarne komputery :( i teraz mamy problem z
podłączaniem drukarki.
Czy można postawić jakiś stary komputer (jeśli tak to jak stary wystarczy) z
małym dyskiem myślę o jakimś klasy pentium300 MHz z dyskiem 1GB 64MB RAM aby
pracował jako serwer wydruku. Jakie oprogramowanie na nim umieścić Win XP
raczej się nie da bo za słaby komputer. Win 98 ( nie wiem czy znajdziemy w
firmie starą licencję) ale przewiduję kłopoty bo tak mieliśmy na początku.
Często sterowniki od Win 98 nie współpracowały z Win XP.
Teraz wszyscy mają XP i nie ma kłopotów poza tym że niektóre stare
'kombajny" nie współpracują. (Nie udało nam się znaleźć sterowników). Może
jakiś linuksik może można pod dosem.
    Z ^thx za pomoc i porady.

                                                    ML