Re: kilkusekundowe zwiechy kompa co okolo 10 minut

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 12:31:13 MET

Hej !

Użytkownik "Pawel K" <pawel12345pp@interia.pl> napisał w wiadomości
news:dtpe8t$7jp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> dzieki. w koncu znalazlem proces ktorzy zzera tyle mocy cpu, ale jest
> kolejny problem. otoz ten proces to servicec.exe, na ktory skladaja sie
> procesy skladowe. spis tych procesow tutaj -->
> http://free.of.pl/p/pka/aaa/procesy.jpg
> jesli zabije proces services.exe ze wszystkimi procesami podrzednymi to
> komp sie restartuje. probowalem wylaczac procesy ktore wg mnie moge
> spokojnie wylaczyc ale to tez nie pomoglo.

No tak, zabicie wszystkich serwisów w NT/2K/XP to średni pomysł :)
Jak się rozwinie tę listę to przecież pokazuje się obciążenie
od procesów składowych. I co, dalej nic tam nie widać ?
Coś musi robić skoki na obciążeniu systemu. Ja bym obstawiał,
że antywirus się z czymś zakleszcza. Ale to tylko takie przeczucie.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry