Re: Kiepski laptop

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 11:02:59 MET

Konrad Billewicz, napisales:
> Ja zasadniczo myślałem o komputerze klasy Pentium I - Pentium II.

O pierwszym pentium zapomnij, drugi bedzie calkiem ok. Mam Della z PII 266 i
64MB i da sie na tym pracowac, choc po jednoczesnym otwarciu OE z grupami i
Opery z kilkoma oknami system potrafi dosc dlugo mielic dyskiem przy tak
prostych operacjach, jak przelaczanie sie miedzy okienkami czy zaladowanie
innej grupy dyskusyjnej. Podejrzewam, ze po dolozeniu 64MB dzialaloby to
znacznie sprawniej. Z MP3 nie ma problemow (choc przy lepszych widac, ze
procesor sie nie nudzi - komputer pracuje wolniej), filmy - tylko stare
DivX-y.

k,