Re: Karta telewizyjna - jaki producent jaki chipset ??

Autor: joker <_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 10:38:15 MET

Fri, 24 Feb 2006 14:43:44 +0100, na pl.comp.pecet, PAndy napisał(a):

> jesli interesuja cie jakies nietypowe rzeczy (dekodowanie nagry badz
> systera) to wlascwie najlepszym wyborem jest BT878
> jesli interesuje cie zwyczajne ogladanie tv to wlascwie nie ma zadnej
> roznicy.

I tu się nie zgodzę. CX883 ma o niebo lepszą jakość obrazu niż bt878. Mam w
domu karty na obu układach i żeby nie było tego samego producenta więc mam
realne porównanie obu układów. Co by nie pisać 10 bitowy przetwornik obrazu
robi swoje.
Do dekodowania - zgadza się - tylko bt878 ale do samej TV tylko nowsze
układy.

--
Zbytni optymizm jest często wynikiem niewiedzy