Maly notebook

Autor: Tomasz Madurski <tomasz_madurski_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 03:41:28 MET

Hej

Planuje zakup notebooka. Wiem ze temat byl wielokrotnie poruszany
jednak w porownaniu z tamtymi watkami nigdzie nie byl poruszany
temat malych wymiarow i wagi.

Interesuje mnie notebook o malch wymiarach i malej wadze max 2kg.
Z uwagi na ograniczenia cenowe w gre wchodza trzy modele 12''

1. Optimus Optibook M200U z celeronem m lub pentium m
2. MSI M260 - celeron lub pentium m
3. MSI 270 - model identyczny tyle ze na AMD

Dosyc istotnym kryterium jest tez dlugi czas pracy na baterii

Czy ktos mial do czynienie z tymi modelami?

Pzdr

TomekM