Re: Dwie klawiatury?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 00:31:15 MET

bogas napisał(a):
> Witam.
> Mam takie trochę głupie pytanie czy da się podłączyć do kompa dwie
> klawiatury? Chodzi mi o możliwość ich jednoczesnego używnia w grze przez
> dwóch graczy.
> Z góry dzięki za rady.

Technicznie - żadne problem - USB lub tylko jedna Ps/2 a reszta usb. Ma
podłacozne 3 klawiatury teraz:
do trybu nocnego (małai troch eniewygodna) do trybu dziennego - duża i
wygodniejsza ale za to cholernie hałaśłiwa, i francuskojezyczna.

Jelsi chodzi o granie. Tu będzie niefanie - ponieważ jedna z całego
kompletu klawiatur bedzi emiała "pierwszeństwo" to da się zauwazyć - w
proste grze tux racer (pobierz ją za free) i spróbuj zagracna dwóch
klawiaturach - zoabczysz ze jedne z graczy zaleznie od klawiatury bedzie
ciągle przegrywał. Testy sa oparte na wielu aplikacjach gdzie musi być
deptany klaisz bardzo długo. Liero sobi enie radzi z dwoma klawiaturami.