Re: Dwie klawiatury?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 21:27:47 MET

bogas zapodał(-a):
> Witam.
> Mam takie trochę głupie pytanie czy da się podłączyć do kompa dwie klawiatury? Chodzi mi o możliwość ich jednoczesnego używnia w
> grze przez dwóch graczy.
> Z góry dzięki za rady.

Hmmm - jak będą mieli inną "klawiszologię" i nie będą sobie "przeszkadzać" - to nie
ma problemu... Podłączysz przez USB praktycznie dowolną ilość myszek/klawiatur, nie
powinno być żadnych problemów...

Przykładowo: pracuję na laptopie, nie przepadam za touchpadem i klawiaturką małą.
Podłączam klawiaturę zewnętrzną na USB, tak samo myszkę - działają obie klawiatury,
myszka, touchpad (jedocześnie).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,