Notebook Sony i problem z reinstalacją Win XP

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 21:12:05 MET

Witam
Mam notka Sony Vaio PCG-808K.

Specyfikacja:
PII-M 750MHz
2x128MB PC133
ATi IIc M 8MB
20GB HDD
Chip Intel 440BX
PhoneixBIOS
Zasilanie sieciowe

Chcę na nim zainstalować Windows XP SP1 (lub SP2) Professional PL (Obcenie
zainstalowany WinXP bez żadnego SP w stanie opisanym niżej)

Niestety nie bardzo jest to możliwe, gdyż bez względu czego bym w biosie nie
ustawił w kolejności bootowania, laptok i tak startuje z dysku, starannie
twierdząc że w stacjii cd (DVD-ROM/CDRW Toshiba) i w fdd niczego nie ma. Nie
pomaga też wymuszone ustawienie stacji CD na dowolnym kanale
Primary/Secondary ani także wybranie na nich opcji "ATAPI Removable".
Wczytanie ustawień domyślnych również nie przynosi poprawy.
Oczywiście pod Windowsem napęd funkcjonuje jak najbardziej normalnie.

Sprawa jest ciut poważna, gdyz obecny zainstalowany system został
doprowadzony do takiego stanu, ze jego reanimacja zajmie więcej czasu niż
instalka nowego XP wraz z konfiguracją.

Na czym polega ta swosita blokada przed reinstalacją?
Dodam, iz nie mam dostępu do Recovery CD.

Pozdrawiam i proszę o pomoc...
Wojtek H.