Re: nagrywarka DVD zewnętrzna LG supermulti - GSA-2164D.

Autor: Pawel <katarynka979_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 19:48:44 MET

Czajson wrote:
> Użytkownik "Pawel" <katarynka979@wp.pl> napisał w wiadomości

> Podajesz najmniej ważne parametry. Ja bym zaczął od dysku. Co do tego co
> podałeś to na płycie z takim chipsetem to trzeba się cieszyć, że cokolwiek
> działa. Podaj przy okaji parametry kompa brata.
>
> --
> pozdrawiam

Hej,

Dysk Seagate 80 GB, ATA.
Wiecej grzechow nie pamietam, a SiS Sandra milczy...

Chipset pewnie nie jest najlepszy. Komputer zlozylem sobie na gieldzie
za grosze...

Komp brata to dosc starawy Athlon 2.5 GHz, na plycie ECS, tez niezbyt
dobrej.

Chyba po prostu daruje sobie temat chwilowo i wymienie kompa
stacjonarnego na laptopa... Zapewne bez wymiany plyty glownej raczej nie
pojdzie.

Pozdrawiam,
Pawel