Re: Karta grafiki max 300zł

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 16:55:31 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> Tak wiem, czytałem :) I nie mogę się niezgodzić.

            I to jest kolejna osoba samodzielnie myslaca, ktora to potwierdza.
Ale artykul powstal, niewazne ze nierzetelny bo wiekszosc ludzi nad tym sie
nie zastanowi i kupi GF6200 w przekonaniu ze to wydajnijsza karta. To toche
tak jak z TV - wiekszosc ludzi "kupi" papke ktora im sie podaje.
            Jedyne co mi sie w tej karcie podoba [GF6200] to akceleracja dla
HDTV, ale na razie tego materialu jest tyle, co kot naplakal a za rok, dwa
kazda nie archaiczna karta bedzie miala taki silnik, tak jak teraz jest z
MPEG2 MC+iDCT.

> Tylko żeby gdzieś był tak obszerny test różnych kart,
> a nie tylko tych najnowszych, jak jest na Benchamrku ...

            Chyba trzebaby szukac na rosyjskich itp. serwisach. Bo caly
rozwiniety swiat w przypadku "power userow" [teoretycznie do nich
skierowany jest vortal w stylu benchmark.pl, co by nie sadzic o
zasadnosci tego "power"] nie patrzy obecnie na wydajnosc w grach takich
kart jak R9550/GF6200, bo to sa karty do biura/do domu ale nie do grania.
Po prostu karta z segmentu glownego lub wydajnosciowego nie kosztuje tam
polowy lub nawet calosci przecietnych zarobkow [mowa o kartach z segmentu
~1k i ~2k zl]. To troche tak jakby z PL perspektywy obecnie pasjonowac sie
roznicami wydajnosci RivyTNT2 i Voodo3.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl