Który monitor LCD?

Autor: GB <nospam_at_com.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 18:02:57 MET

Witam

Który monitor LCD wybrać? Chcę mieć jak najlepszą jakość obrazu, dobre kąty
widzenia, czas reakcji mniej ważny. Ogranicza mnie cena, mam przeznaczone
1300 zł.
Gdyby nie cena, brałbym Samsunga 173p+ lub F-S P17-2.
A tak rozważam Samsunga 740T lub Belineę 101750C (oba na matrycy PVA).
W komputroniku znalazłem też Gateway FPD-1940 w cenie 1109 zł - cena jak na
19" na PVA jest zadziwiająca. Wiecie coś o tym panelu?

Niestety nie mam gdzie obejrzeć tych monitorów przed zakupem, będę kupował w
którymś ze skelpów internetowych. Dlatego zależy mi na opiniach osób które
miały bezpośrednią styczność z tymi monitorami a już wspaniale by było gdyby
ktoś kiedyś miał okazję je porównywać i podzieliłby się swoimi
spostrzeżeniami.

Pozdrawiam
GB