Re: ktorego fx'a 7800 gt wybrac

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 17:06:45 MET

Czajson napisał(a):

> Gainward = spory szum wiatraków + często niższe zegary niż chociażby
> Gigabyte.

jesli chodzi o wiatraki to rzeczywiscie przeszkadza jezeli ktos ceni
cisze :) mam juz druga karte tej firmy (pierwsza - GF2MX400:) i znowu po
kilku m-cach pracy wentylator zaczal "brzeczec":) oczywiscie go
zdemontowalem i teraz jest cisza:) poza tymi mankamentami nie mam nic do
zarzucenia gainwardowi ... karty naprawde wypas... w tej chwili pracuje
na GF 6600GT ...

> Nie wspominając o takich akcjach, gdy Gainward sprzedawał GF6600
> LE w pudełkach pełnego GF6600 i w cenie GF6600. Gainward do kosza, są
dużo lepsze.

czy aby na pewno to gainward sprzedawal ? gainward produkuje a co robia
pozniej z tym handlowcy to na to nie ma wplywu ta firma ...