Re: Firewire - gubienie klatek - jaki element jest waskim gardlem

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 14:48:22 MET

"Marcin" <mwlodarc@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:dtmp1n$4d4$1@inews.gazeta.pl...

> Ale w praktyce, jesli zalezy mi na wydajnosci, to czy jedna i druga opcja
> powinna byc wlaczona?
>
> Czy wydajnosci dysku - szczegolnie niska predkosc zapisu - moze sugerowac
> jakies problemy?

obie te opcje znacznie przyspieszaja transfer - jesli je zaznaczysz (zwroc
uwage na slowo wylacz - to logika ujemna - zaznczone oznacza wylaczone)
Przy czym obie te opcje akurat tu nei maja wiekszego znaczenia - moze sie
pod nimi kryc wiele - w SCSI oznaczaja wlasnei transfery synchroniczne i
odpowiednio TCQ (wyzsza warstwa NCQ)

Obawiam sie ze masz jakis problem bardziej ogolny - wolne transfery na dysku
moga brac sie z innych powodow - jesli mozesz sprobuj zaisntalwoac od zera
system, zainstalwoac drivery VIA do plyty i sprawdzic na takim nowym
systemie osiagi dysku.