szukam _solidnej_ nagrywarki DVD!

Autor: PROND <mem_at_nospao2.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 14:30:06 MET

hej.

w przeciwienstwie do innych pytajacych o tania nagrywarke dvd, szukam
czegos solidnego. mam dosc lite-onow i innych budzetowych firm. moj
obecny lite-on padl zaraz po wygasnieciu gwarancji, chociaz nie
wypalilem na nim wiecej niz 300 plyt :(

czy poza plextorem istnieja inni producenci dostepni na naszym rynku i
slynacy z niezawodnosci? domyslam sie, ze kazdy ma inne doswiadczenia
(poprzednia nagrywarka CD LG sluzyla mi jakies 5 lat bez awarii!), ale
moze istnieje jakis wzorzec solidnosci? co byscie polecili?
ppp