wewnętrzny napęd CD jako zewnętrzny

Autor: Eksteremulo <beyonder83_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 13:39:42 MET

Witam;

Kupiłem compaq n410c bez stacji dokującej. Mogę do niego podłączyć tylko
zewnętrzną nagrywarkę na usb albo kupić stację dokującą plus napęd. To
ostatnie rozwiązanie jest stosunkowo drogie.

Czy mogę w jakiś sposób podłączyć do laptopa wewnętrzny napęd CDRW
(sprzedawany na allegro jako uniwersalny). Ceny takiego sprzętu nie są
wysokie, ale jak go podłączyć? Fajnie by było żeby się bootował. Wiem, że
butują się te podłączane przez USB.

pozdrawiam
T.

--