Re: Re:

Autor: Marcin <mwlodarc.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 12:31:42 MET

Nie wiem, poszukaj w sieci, sa na pewno jakies testy i porownania.
W kazdym badz razie nie sa to zadne topowe procesory i nie sadze, zebys golym
okiem zauwazyl jakakolwiek roznice w wydajnosci pomiedzy 2400+ a 2600+.
Tak samo nie wiem, czy jest sens przesiadac sie z 2000+ na 2400+ czy 2600+
choc skoro ceny tych CPU pospadaly, to mozna sie w to pobawic, ale nie
spodziewaj sie zbyt wiele...