DDR- i czestotliwość- dylematy.

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 10:44:41 MET

Sytuacja nastepująca

Miałem kość 128 MB /266 oraz 256MB/266Mhz
Dziś dokupiem 512 /400Mhz

Mam windowxa xp- Czsami zdarza mi sie mocno obciazać komputer, ( obróbka video,
czasami grafika, czesto mam otwarte wiele programów jednoczeście)

Co w takiej sytuacj zrobić jeżeli wiadomo ze jak wsadze wszstkie kosci
jednoczesnie czestotliwosć taktowania bedzie wyrównana w dół.
Czy lepiej jest wsadzić samą kość 512/400 pracującą na 400MHZ czy 512 +128
ale z czestotliwością 266 ?
A moze macie inne sugestie połączenia lub nie- w/w kości.?