Re: Toshiba versus HP!

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 10:18:12 MET

Użytkownik "radek" <regedareknews@op.pl> napisał w wiadomości
news:dtknok$tpa$1@news.onet.pl...
> No i zrobili mi siecze w głowie, że to niby toshiba robi lepsze laptopy, a
> hp są awaryjne. Natomiast Hp ma radeona x600 czyli duzo lepsza kartę
> graficzna!!
> ja zagralbym czasem w fife 2006 lub COD2, oraz zaczynam sie uczyc
> invertora
> i cada.

Brałbym HP, Toshiby były bezawaryjne - stare modele np Satellite Pro 4300
(do dziś działają wszystkie 5 jakie mam), wszystko potem to jedna wielka
porażka.
Obecnie mam w firmie kilkanaście Toshibek i prawie wszystkie od serii 1800
do najnowszych zaliczyły serwis!!!
HP-eków mam podobną ilość z różnych okresów. Do tej pory tylko jeden miał
problem (wymiana napędu).

A poza tym nowe HP są fajne - ładne, funkcjonalne i wypasione w stosunku do
swojej ceny (moje prywatne zdanie).

--
MPiotrek