Jaki skaner z przystawką do slajdów?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 09:25:53 MET

Witam

Noszę się z zamiarem kupna skanera. Skaner tylko do zastosowań domowych.
Będzie mi głównie służył do skanowania tekstów, zdjęć z książek czy też
normalnych zdjęć. Nie zależy mi na jakichś wyszukanych parametrach.
Ponieważ jednak zauważyłem, że niektóre skanery posiadają możliwość
skanowania materiałów transparentnych, to pomyślałem, że taka dodatkowa
możliwość też mogłaby się przydać.

Przeglądałem różne oferty i zastanawiam się nad produktem Xerox 4800 TA.
Niestety znaleźć jakieś opinie na temat tego skanera jest dosyć trudno. Po
drodze natknąłem się również na HP ScanJet 3670, ale na grupach
dyskusyjnych znalazłem niezbyt pozytywne opinie.

Generalnie chodzi mi o skaner do zastosowań domowych, najlepiej z
przystawką do slajdów. Cena w granicach 300 - 350 zł. Z góry dziękuję za
jakieś sugestie.

--
Pozdrawiam
chairon