Re: Kiepski laptop

Autor: <fiman1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 22:01:28 MET

Karol Kulaga <rzmulo@anty.wp.pl> napisał(a):

> Mam taką konfigurację:
>
> DELL LATITUDE
> IP III 850MHz
> 256 MB RAM
> 20 GB HDD
> ATI 8MB VRAM
> 14" LCD
>
> Oglądam na nim filmy i wszystko chodzi bez problemu. Nawet w formacie
> RMVB. Nawet można pogiercować czasami ale oczywiście w te starsze.

Pewnie chcą za to 1400 zł.
Ja bym nie kupował, chyba, że że naprawdę musisz odbierac te ważne maile.
Taki sprzęt strasznie wolno chodzi. Dysk muli. Film da się jakoś oglądac.
Zwłaszcza DVD nie będzie problemu ale jakaś kompresja to może być kożej bo są
nowsze bardzej wymagające kodeki. Ja bym nie brał. Lepiej dopłacić 1000 zł do
nowego nawet skromnego sprzętu.