Re: Karta grafiki max 300zł

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 21:06:59 MET

Użytkownik Aureliusz Cudnik napisał:
> Witam, przymierzam sie do zmiany karty grafiki. Obecnie posiadam Creative
> Aninhilator 256DDR 32MB (GF1). Zalezy mi aby nowa karta byla zgodna z
> directX 9, miala DVI i pasywne chlodzenie (niekoniecznie). Myslalem o
> zakupie R9550,
> ale ostatnio chodzi mi po glowie Gf6200 w wykonaniu Gainwarda,
> konkretniej ten model:
> http://www.allegro.pl/item88167980_gainward_gf_6200a_pro_1460_agp_128mb_64bit_tv_dvi.htmlCzy
> ktos z >Szanownych Grupowiczow posiada te karte?Czy jest z niej
> zadowolony?Ewentualnie jakie inne rozwiazania jestescie w >stanie mi
> [...]

Witam
Zamiast GF6200 i R9550 stanowczo polecam to:
http://www.allegro.pl/item87318138_sapphire_ati_r_9500_pro_8_potokow_jak_9700_128mb.html
http://www.allegro.pl/item87792806_ati_radeon_9500_pro_128mb_8potokow_3_3ns_infineon.html
http://www.allegro.pl/item88638699_okazja_ati_radeon_9500_pro_8_potokow128ddr128bit.html

Szukaj czegoś w tym stylu.Radeon 9500 z 8 potokami mimo 128-bitowej sznie do
pamięci jest szybszy nawet od R9600XT,nie wspominając o R9550 czy GF6200
poza tym można go jeszcze sporo podkręcić.Najlepiej było by "dorwać" w tej
cenie ( do 300zł ) R9500 z 8 potokami i 256bit pamięcią, ewentualnie choć
było by ciężko r9700Pro 8 potoków i koniecznie z 256-bit pamięcią.
Pozdrawiam
Botniax