Re: Resetujacy BIOS

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 20:40:13 MET

dnia Thu, 23 Feb 2006 16:09:24 +0100 Gathor napisal(a):

> Kośc wlutowana, jak sprawdzić pojawienie zimnego lutu.(wizualnie koło kości
> biosu jest czysto bez nalotów itd... wręcz idealnie ).

no wlasnie, nie zawsze jest to takie proste, czasami widac
zmatowienie lutowia, albo ciemna, utleniona przerwe w spoinie, a czasem
zimnego lutu nie widac, zwlaszcza teraz, gdy wprowadzone zostaly spoiwa
bezolowiowe.

> Odpisz jak sparwdzic ten zimny lut

wez jakis przedmiot ktory mozna uwazac za bezpieczny, ktory czegos na
plycie nie zewrze. ja uzywam olowka z gumka na koncu, albo malego wkretaka
z raczka z tw. sztucznego. i delikatnie, ale stanowczo ostukaj plyte w
miejscu ktore podejrzewasz o takie niespodzianki.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org
http://dokuro.org